jueves, 16 de abril de 2015

Gisele Bündchen

Ultimamente no paro de hacer entradas de despedida, y esta me da bastante pena, es para una de mis modelos favoritas y la que durante años me ha parecido la mujer mas guapa del mundo! Y no solo yo lo pienso, es la modelo que mas factura al año.. si, por encima de Cara! también es verdad que la modelo brasileña tiene varias firmas una de flip flops Ipanema y otra de ropa interior. Su despedida fue en la pasarela que hace 20 años la vio debutar, en la semana de la moda de Sao Paulo con la misma marca Colcci, y al cerrar la pasarela varias de las modelos llevaban camisetas con su rostro!
Un adiós enorme a una de las mas grandes de la pasarela!

Lately I can't stop make entries of farewell, and this makes me quite sad, is for one of my favorite models and that for years has seemed the woman more beautiful in the world! And not only I think, it is the model that most invoices per year... Yes, above Cara! It is also true that the brazilian model has multiple brands one of flip flops called Ipanema, and other of underwear. Their farewell was on the catwalk that 20 years ago he saw her debut in Sao Paulo fashion with the same brand Colcci week, and closing the runway several of the models wore t-shirts with his face!
A huge farewell to one of the best catwalk models!





10 comentarios:

  1. She will be missed on the catwalk but she has so many other adventures in her future that will be so successful for her. Thanks for sharing the photos.

    Sharon
    http://www.afashioncrowd.blogspot.com

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Yes, it's true, is the model for Chanel, pantene.. But the catwalk miss her!!! Thanks for your visit and i hope you come back soon!

      Eliminar
  2. auntentito pibon!


    besos
    Bego
    TENEMOS NUEVO POST!
    http://www.simply2wear.com/2015/04/trench-fluido-jeans-boyfriend.html

    ResponderEliminar
  3. Gracias! Ahora mismo os hago una visitilla y me pongo al dia!! Muaks

    ResponderEliminar
  4. These shirts look so comfy, I want one! ahah

    www.tusksandtails.com

    ResponderEliminar
  5. Great article:) great job!
    Would you like to follow each other? To help each other out? Let me know. :)

    LUCY DOES IT BETTER

    ResponderEliminar
  6. Sad to heard Gisele has retired from catwalk, but God!! She so pretty even on those comfy, casual tee :))

    www.swingingpadma.blogspot.com

    ResponderEliminar

Gracias por visitar y dejar un comentario en mi blog. Por favor no dejar URL, en cuanto pueda me pasare por tu blog. Gracias

Thanks for visiting and coment on my blog! please don´t leave URL, when i can i visit your blog. thanks

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...